donderdag 1 oktober 2009

Probleem: Het regelmatig bijhouden !!!

Ja, het is een probleem. Het regelmatig bijhouden van deze blog. Je vergeet het te snel.
En voor wie doe je het? Er zit geen teller op, dus ik weet niet hoeveel mensen deze blog ook daadwerkelijk bezoeken en lezen. Het levert tot nu toe een enkele uitzondering daar gelaten, ook weinig reacties op. Ook op mijn website merk ik het niet. Toch voorlopig maar doorzetten.

Nu iets heel anders. Sommigen zullen het wel weten, maar sinds een paar maanden hebben we een pup erbij. Het is voor 3/4 een Rhodesian Ridgeback en ze heet Kinga. Ze groeit heel hard en nu, 5 maanden oud, is het al een heel beestje (25kg)

De trotse baas met Wolf en Kinga.

3 opmerkingen:

Linda zei

Wat een prachtige honden heb je! Ik zou er graag eens wat mooie foto's in zwart wit van zien!
Want ook van je fotografie ben ik zeer onder de indruk!

Groetjes

Linda

Unknown zei

Frank,

ik kom regelmatig op je site om te kijken naar je werk. Ik heb in het verleden een workshop bij je gevolgd en wil dat zeker herhalen, het ontbreekt mij aan de tijd helaas.

Keep up the good work enne... ik lees je blog :-)

joost zei

Prachtige foto's maak je ,speciaal de zwart wit , je hoort en ziet de zware bassen van het mannenkoor.
Mooi die handen ....
groet ,
Joost.